Search
Articles
Categories
Sections

Why Social Media? (Part #1)

Είναι λογικό πολλοί από εσάς να αναρωτιέστε γιατί είναι σημαντικό να συντηρείτε την διαδικτυακή παρουσία σας ή να προωθείτε διαδικτυακά την επιχείρηση σας και ειδικότερα μέσω των social media. Έχοντας κουβεντιάσει με πάνω από 100 επιχειρήσεις τα τελευταία 6 χρόνια, καταλήξαμε πως οι περισσότεροι από εσάς έχετε τις ίδιες βασικές απορίες, τις οποίες και θα επιχειρήσουμε να λύσουμε παρακάτω:

Κι αν τα social media είναι μόδα και ως μόδα θα περάσει;

Η αλήθεια είναι πως τα social media δεν είναι ένα ακόμη trend. Ήρθαν για να μείνουν. Και ο λόγος είναι απλός: βασίζονται στην ανάγκη για ανθρώπινη επικοινωνία. Μπορεί κάποιοι συγκεκριμένοι κολοσσοί (τύπου facebook, instagram) να εξελίσσονται ενώ κάποια άλλα μέσα να έχουν ήδη εξαφανιστεί από τον χάρτη, το σίγουρο είναι όμως πως θα χρησιμοποιούμε το facebook, το twitter, το instagram και -πλέον σίγουρα- το Pinterest για πολλά ακόμη χρόνια. Η μορφή τους θα εξελίσσεται, ίσως και να αλλοιώνεται, σίγουρα όμως για όσο υπάρχει το διαδίκτυο θα παίζουν πρωταρχικό ρολό στη ζωή μας.

Πως μπορώ να διαφημιστώ μέσα απο τα social media;

Πέρα απο την προσωπική χρήση (ενίοτε και κατάχρηση) που κάνει ο καθένας μας, οι επιχειρήσεις μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι όταν τα κοινωνικά μέσα ξεκίνησαν να στήνουν την δική τους…επιχείρηση, την επί πληρωμή διαφήμιση. Συλλέγοντας δεδομένα για τους χρήστες τους ώστε η οποία προωθητική ενεργεία γίνει μέσω αυτών να φτάνει ακριβώς στο κοινό που η επιχείρηση επιθυμεί, άνοιξαν διόδους για πολλές επιχειρήσεις να αγγίξουν νέο κοινό τοπικά και παγκόσμια. Το facebook και το twitter το κανουν εδώ και χρόνια, πρόσφατα μπήκαν στο παιχνίδι και το Pinterest και το instagram.

Ανεξάρτητα απο το αν θα επιλέξετε να πληρώσετε ή όχι για να διαφημιστείτε, θα πρέπει να γνωρίζετε ο πιο γνήσιος τρόπος για να δημιουργηθεί μια κοινότητα γύρω απο το προϊόν ή την υπηρεσία σας, είναι η καθημερινή επικοινωνία με το κοινό σας. Γι’ αυτό φροντίζουμε εμείς.

Ποιό μέσο κάνει για την επιχείρηση μου;

Το κάθε μέσο έχει τις ιδιαιτερότητες του και απευθύνεται σε διαφορετικό κοινό απο το άλλο. Εξαρτάται απο το αν το κοινό-στόχος σας είναι ο τελικός καταναλωτής ή ενδιαφέρεστε για b2b. Εξαρτάται απο το που στοχεύει η επιχείρηση σας, εντός ή εκτός χώρας. Εξαρτάται απο το φύλο, την καταναλωτική συμπεριφορά και τις συνήθειες του πελάτη σας. Γνωρίζοντας το κοινό σας, βοηθάτε τρομερά τον συνεργάτη σας να σας απογειώσει.

Μα δεν προλαβαίνω…

Οκ, αυτο δεν είναι ερώτηση αλλα έχουμε συναντήσει την απόγνωση στο βλέμμα σας πολλάκις! Απόλυτα δικαιολογημένα. Είναι αδύνατον για έναν επιχειρηματία να γνωρίζει τις «καλές πρακτικές» του κάθε μέσου, να έχει εμπειρία απο προηγούμενες καμπανιές και να διαθέτει τον απαραίτητο χρόνο που απαιτείται για να γίνει σωστά η δουλεία. Αυτο το πρόβλημα ήρθαμε να λύσουμε.

Δεν διαθέτουμε μαγική φόρμουλα και όποιος το ισχυριστεί αυτο, μάλλον αυταπατάται. Η κάθε επιχείρηση έχει μοναδικές ανάγκες, προτερήματα και πλεονεκτήματα. Ο συνεργάτης που θα επιλέξετε θα πρέπει να κατανοήσει πρωτίστως τις ανάγκες της επιχείρησης, να γίνει μέρος της και να καταρτίσει μαζί σας το πλάνο της επικοινωνίας σας, έχοντας ως γνώμονα τους δικούς σας στόχους.

Θα επανέλθουμε με περισσότερα, άλλωστε το άρθρο αυτο είναι μονό το 1ο μέρος της τριλογίας μας.

Κι αν έχετε απορίες; Ρωτήστε μας. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίζουμε, φανατικά!

#WeAreResponsive

5 Αυγούστου 2015